V posledních dnech se na pomyslném písečku SEO specialistů rozvedla zdánlivě jasná tématika, kterou evidentně vidí někteří lidé opačně, než ti druzí.
O co jde? Co se řeší? A kdo má pravdu?
Článek s jasnou zprávou v titulku – “Používáte štítky na obsahových webech? Blázni!” se staví ke štítkům spíše negativně a jejich používání v některých případech odmítá, až bych se nebál říci zakazuje.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Naopak pan Pavel Ungr s některými výroky, které jsou uvedené ve výše zmiňovaném článku, nesouhlasí. Zmiňuje se o tom, proč jsou štítky pro SEO důležité a čemu se vyvarovat, aby nabývaly smyslu.
Přečtěte si oba články a udělejte si tak obrázek o tom, jestli smysl mají, či nikoliv. Kdy je používat a hlavně, jak je používat.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>