S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jsou štítky z pohledu SEO důležité, či nikoliv?

V posledních dnech se na pomyslném písečku SEO specialistů rozvedla zdánlivě jasná tématika, kterou evidentně vidí někteří lidé opačně, než ti druzí.

 

O co jde? Co se řeší? A kdo má pravdu?

Článek s jasnou zprávou v titulku – „Používáte štítky na obsahových webech? Blázni!“ se staví ke štítkům spíše negativně a jejich používání v některých případech odmítá, až bych se nebál říci zakazuje.

Naopak pan Pavel Ungr s některými výroky, které jsou uvedené ve výše zmiňovaném článku, nesouhlasí. Zmiňuje se o tom, proč jsou štítky pro SEO důležité a čemu se vyvarovat, aby nabývaly smyslu.

Přečtěte si oba články a udělejte si tak obrázek o tom, jestli smysl mají, či nikoliv. Kdy je používat a hlavně, jak je používat.

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit