Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google testuje zobrazení ceny a hodnocení v mapách

Na pravidelné testování zobrazování výsledků vyhledávání jsme si od Googlu již zvykli. Nyní přichází s další zajímavostí. Přidává více informací v Google Mapách u hotelů.

Lluc Berrio Penycate zveřejnil na Twitteru několik snímků obrazovky z testování v Google Mapách, kde jsou přidány pozice hotelů. U pozic se mohou zobrazovat průměrná hodnocení recenzí hotelů, kategorie, ceny a další atributy.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Zde jsou screeny z Google Map:

Lluc řekl: „V tuto chvíli tedy hotely pod názvem zobrazují 3 různé informační řádky, 1) popis hotelu, 2) nejlepší dostupnou cenu a datum a 3) průměrné recenze a kategorii hotelů.”

Tyto informace jsou pro uživatele určitě užitečné a uvidíme, zda Google toto zlepšení zavede nebo je to pouze testování a opět zmizí.

Google již nějakou dobu zobrazuje cenové informace v Mapách pro hotely, ale nyní je zde mnohem více dat.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit