Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google shromažďuje informace z recenzí

Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-hotel-results-reviews-things-to-do-summary-33428.html

Google již léta tvoří efektní funkce pro vyhledávání založené na recenzích v Mapách Google. Mezi těmito funkcemi najdeme i takové, o nichž byste každopádně měli vědět. Konkrétně – Google používá recenze hotelů k vytváření seznamů aktivit, které lze v daném místě dělat, a také k zobrazení rychlých přehledů těchto hotelů.

Mordy Oberstein – hlava SEO brandingu Wix – si všiml, že výsledky zobrazují sekci s názvem “top things to know” („nejlepší věci, o nichž byste měli vědět“), sestavenou podle recenzí zanechaných v záznamech hotelů. Znamená to tedy, že Google shromažďuje informace z recenzí konkrétního hotelu, aby poradil hledajícím, co lze v dané oblasti či přímo v hotelu dělat.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Je zábavné pozorovat, jak Google pracuje s recenzemi, nicméně představa, že by se SEaři v budoucnu pokusili s těmito informacemi manipulovat, je děsivá.

Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-hotel-results-reviews-things-to-do-summary-33428.html

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit