Menu

SEO POMÁHÁ ZVÝŠIT TRŽBY HOTELŮM

 

Jan Halíř je marketingový specialista v oblasti hotelnictví. Již řadu let pomáhá desítkám hotelů v ČR i v zahraničí s obchodními aktivitami. Založil firmu Hotel Solutions, která hotelům pomáhá zvyšovat procenta obsazenosti, průměrných cen a vytvářet efektivní marketingové kampaně. Své zkušenosti pak sdílí na blogu https://janhalir.com/, kde mimo jiné organizuje různá školení - např. SEO PRAKTICKY aneb jak dostat hotel na přední příčky vyhledávačů

 

Aktivity, které je nutné v rámci hotelového provozu nastavit:

  • Cenová politika
  • Úprava nebo tvorba webových stránek
  • SEO optimalizace webových stránek
  • Podpora zvýšení přímých rezervací
  • Propagace konferencí a firemních akcí
  • Správa sociálních sítí
  • Zrušení neefektivních a drahých forem propagace
  • PPC kampaně na vyhledávačích
  • Emailingové kampaně
  • Aktivní práce se stávající klientelou
  • Nastavení aktivního prodeje uvnitř zařízení
  • Propagace hotelu moderními online nástroji

A řada dalších kroků, dle konkrétní potřeby, vždy s ohledem na maximalizaci tržeb.

 Tarif LITE

na 14 dnů zdarma a bez závazků

+ první 3 měsíce se slevou 50 % 499 Kč 249,50 Kč bez DPH.

 

 
Otestujte Collabim zdarma a až po uplynutí zkušebního období se rozhodněte, zda chcete využít speciální nabídku: slevu 50 % na první 3 měsíce tarifu LITE.
 
Kdykoliv můžete účet zrušit, nebo přejít do bezplatného tarifu Free.  

Tato nabídka platí pouze pro nově založené účty. 
 

 Collabim je nejpoužívanější ryze český SEO nástroj.

Víte proč?

Protože...

 
 

S Collabimem máte absolutní přehled o tom jak si váš web stojí ve výsledcích vyhledávání

Víte, na které pozici se nachází odkaz na váš web společně s historií vývoje. Máte přehled o tom, kdy se zobrazují rozšířené výsledky vyhledávání a jestli se v nich nachází odkaz na váš web. Znáte vstupní stánky ...
  Více o sekci klíčových slov  
Ikona

Collabim je skvělý pomocník při analýze klíčových slov

Získejte návrhy z Skliku, Google Analytics, našeptáveče Google, Seznam, Bazoš a Youtube. Hledanost, konkurenčnost, vstupní stránky, pozice webu a další důležitá data vám Collabim během chvilky dolehledá za vás společně s návrhem vašich konukerentů. 

Jak na analýzu klíčových slov s Collabimem

Vidíte konkurenci pod ruce

Máte přehled o tom, na co se vaše konurence soustředí a kde má naopak rezervy. K dispozici máte i vstupní stránky vašich konkurentů. Díky tomu rychle vyhodnotíte situaci a upravíte vlastní stategii.
Jak na sledování konkurence
Ikona

Collabim provádí pravidelnou obsahovou a technickou analýzu vašeho webu 

Víte, která klíčová slova chybí na vašich stránkách? Máte v pořádku tituly, meta descriptions a nadpisy H1? A co doba načtení, nebo chyby přesměrování? To vše za vás Collabim každý týden zkontoluje.   
Více o sekci stránky

Collabim vám vyhledá nejvhodnější stránky pro umístění zpětých odkazů i obsahovou reklamu AdWords

Na základě uložených klíčových slov vám funkce Site finder nabídne nejvhodnější weby i s konkrétními stránkami  pro umístění zpětných odkazů. Díky pokročilým možnostem filtrování si můžete nechat zobrazit pouze obsahové weby, diskuzní fóra, blogy, nebo weby obsahující AdSense. Fitrovat samozřejmě můžete i podle velikostí webů a dalších kritérií.

Jaké jsou možnosti Site Finderu?

Ikona

Hlídá existenci zpětných odkazů

Vedou z cizích webů odkazy na vaše stránky? Určitě chcete vědět jestli jsou takové odkazy stále funkční, ale provádět kontrolu ručně a ještě v pravidelných intervalech je časově náročné. Collabim za vás provádí kontrolu všech evidovaných odkazů každý týden a pokud odhalí chyby, zašle vám email. Podrobnosti o výsledcích kontroly pak naleznete ve svém účtu.

Jak funguje sekce hlídání existence zpětných odkazů