Kurz TASTE COLLABIM

Pokračování kurzu SEO trénink, ve kterém vám hosté z řad SEO specialistů ukáží, jak efektivně využít Collabim pro SEO.

Absolvovali jste již původní SEO trénink a přáli byste si své vědomosti posunout ještě na vyšší úroveň? Možná by vás zajímalo, jakým způsobem pracují SEO specialisté a jak pro svou práci dokáží využít rozličné funkce Collabimu.

Domluvili jsme se s odborníky z agentury Taste Medio, která platí za přední SEO agenturu v České republice. Pozvání přijali specialisté Matěj Velička, Richard Klačko, Šárka Jakubcová, Nikola Fialová, Přemek Horáček a Martin Žatkovič, kteří vám v kurzu Taste Collabim ukáží praktické postupy ze své praxe.

Máte tak možnost nahlédnout na možné způsoby, jak aplikaci Collabim co nejefektivněji využít pro SEO na úrovni profesionálních SEO agentur. 

Jmenuji se Dalibor.

Internetovým marketingem se zabývám od roku 2006. Přímo z mých rukou spatřilo světlo světa více než 300 webů, e-shopů a prodejních stránek. Spolu s kolegy jsem za prvních 10 let svého podnikání dal dohromady přes 2 000 projektů, které dnes generují stovky milionů korun ročně svým majitelům.

Většina z nich vyrostla hlavně díky správné optimalizaci pro vyhledávače.

A cena kurzu Taste Collabim je?

Cena je pouze jednorázových 97 Kč bez DPH. Není třeba nikam dojíždět, nemusíte si ani brát den volna z práce. Můžete studovat kdykoliv.

Co kurz obsahuje?

8 hodin webinářů TASTE Collabim, které popisují náš nástroj do hloubky. 6 dalších specialistů přímo z praxe vás spolu se mnou provedou zákoutími nejpoužívanějšího SEO nástroje v ČR a SR a nechají Vás nakouknout přímo do jejich kuchyně.

Žádné desítky tisíc za různé teoretické kurzy, žádné proježděné tisíce a X hodin ve ztraceném čase.

Celková cena: 3 999 Kč

A to vše dnes máte za:

97 KČ bez DPH

Jen pokud si dnes objednáte náš kurz Taste Collabim

Proč je cena tak nízká?

Pokud nebudete rozumět, jak SEO vlastně funguje a nebudete ho umět správně vyhodnocovat, časem na něj zanevřete

Investice do marketingu pak budete raději vyhazovat oknem za neefektivní PPC (ve většině případů), kde s trochou štěstí alespoň nějaké konverze uvidíte. Pak tedy nebudete používat ani SEO nástroje, bez kterých je práce na optimalizaci pro vyhledávače jako loď na rozbouřeném moři konkurence, bez kapitána. 

A Collabim je nejpoužívanější SEO nástroj od Aše po Novou Sedlicu. Budeme rádi, když si časem budete platit zrovna náš nástroj. A právě tehdy se nám tato investice vrátí. Přesně tehdy, když se vrátí násobně i Vám.

Proč tedy není zadarmo?

Sám na sobě jsem si vyzkoušel, že jedna z nejlepších motivací jak něco reálně změnit a pustit se do práce je investice. Investice do svého vzdělávání.

A taky proto, že co je zadarmo, to nemá cenu.

Upozornění na závěr

Nenechte se mýlit prosím, nenabízím vám tady žádný recept ani nástroj na rychlé zbohatnutí. Nabízím dveře, které vám mohou ukázat směr, pokud se chcete vydat na cestu optimalizace pro vyhledávače a konečně začít váš web opravdu zlepšovat, aby začal pořádně vydělávat.

Vítězové, tedy Ti, kdo jsou vpředu před ostatními. Ti nic neodkládají. Když před sebou vidí práci a možnou cestu, prostě sednou ke stroji a začnou pracovat. 

Předbíhají tak ty, kteří začnou zítra, pozítří, v pondělí nebo příští týden. To jsou přesně ti, které můžete ve výsledcích vyhledávání převálcovat a vzít si od nich návštěvnost. Tu, která bude nakupovat u Vás místo u vašich konkurentů.

Každý den, kdy začnete se svým webem něco dělat je den navíc. Den, kdy ujíždíte konkurenci.

Tak co, začnete právě teď nebo až v pondělí?

S úctou k vám a správnému rozhodnutí

Dalibor Jaroš, v.r.

CEO Collabimu

Obsah kurzu Taste Collabim

TASTE Collabim 1 – Analýza vyhledávání, návrhy klíčových slov a jejich hledanost

Uvítání a představení série TASTE Collabim; úvodní rozhovor s Matějem Veličkou (7:04)

Collabim; vysvětlení základních pojmů spojených se SEO (6:35)

Praktická ukázka aplikace Collabim – měření pozice a hledanosti; základ analýzy klíčových slov a její možnosti; URL (9:48)

Rozbor výsledků analýzy klíčových slov; analýza v POWER BI; Long tail; hromadné vytažení slov z libovolného webu; sitemapa (URL) (10:41)

Našeptávače ve vyhledávačích a obrázkové vyhledávání jako zdroj slov; výsledky analýzy slov; praktické tipy pro našeptávače (6:49)

Vaše otázky a naše odpovědi; závěr 1. dílu webináře (5:28)

Ověření znalostí

TASTE Collabim 2 – Indexace stránek, technický stav webu a konkurence do naha

Úvod, představení a rozhovor s naším hostem Richardem Klačkou o indexaci URL za mřížkou #; největší problémy webů (10:11)

Collabim – jak zjistit, zda je Váš web zaindexován; jednorázová analýza URL; test indexace (8:48)

GSC index API v Collabimu (16:02)

Nejčastější důvody nezaindexování – názorná ukázka; analýza we (8:22)

Rychlostní problém odezvy webu – názorná ukázka a jak Vás to může ovlivnit? „Získávač“ slov z URL (5:04)

Svatý Grál a PPC reklamy; analýza (12:21)

Vaše otázky a naše odpovědi (10:41)

Ověření znalostí 2

TASTE Collabim 3 – Kontinuální měření pozic, konkurence, napojení GA a GSC

Úvodní slovo, představení a rozhovor s naším hostem Šárkou Jakubcovou z TASTE Medio o tom, jak ona využívá Collabim (8:43)

Collabim – projekty a sekce klíčová slova a jejich měření – návod, návrhy, načtení a přidání klíčových slov z GA a z webu (12:22)

Denní vs. 14-denní měření klíčových slov, jejich monitorování a přehled; využití štítkování; cílové stránky a jejich optimalizace (10:26)

Historie a rozložení pozic klíčových slov; využití štítků (8:37)

Nastavení a napojení GA a GSC a k čemu to může být prospěšné ? (7:42)

Záložka konkurence a její využití; Marketshare a jak funguje ? (8:14)

Ověření znalostí 3

TASTE Collabim 4 – Monitoring webu, deník a reporting. Collabim vs. PPC

Úvodní slovo; představení našeho hosta Šárky Jakubcové; rozhovor o její práci; „chyby“ z praxe s klienty – příklady (5:23)

Časté chyby na stránkách a webech i z hlediska SEO; Viditelnost webu; přítomnost klíčových slov a analýza obsahu – konkrétní příklad (projekt INSKI) (9:24)

Analýza obsahu – průběžné měření stránek v Collabimu; zaznamenávání změn na webu – ANO/NE? Zkuste marketingový deník od Collabimu! (6:44)

Sekce „Reporty“; Novinka v Collabimu – Detaily konkrétních stránek v sekci „Stránky“; historie změn obsahu u jednotlivých klíčových slov (8:26)

Ověření znalostí 4

TASTE Collabim 5 – Linkbuilding, příležitosti k odkazům, mé uložené weby a Finance

Úvodní slovo, představení našeho hosta Nikoly Fialové; rozhovor a krátké představení tématu „Linkbuilding“ (7:19)

Collabim – Dashboard odkazů, Sitefinder/Příležitosti k odkazům; Jak využít weby se systémem Sklik a proč je důležité třídit weby pro zpětné zpětné odkazy? (8:32)

Jak vkládat odkazy do Collabimu? Jednoduché a hromadné vložení; vložení pomocí bookmarkletu a kontrola zpětných odkazů, jejich stavy a detaily (9:42)

Sekce „Problémy s odkazy“; komentáře na detail odkazu; sekce „Mé uložené weby; sekce Finance a placeni za Linkbuilding (ukázka) (7:33)

Ověření znalostí 5

TASTE Collabim 6 – Reporty v Google Data Studio a Power BI, využití Collabim API a Collabim widget

Úvodní slovo; představení hosta Přemka Horáčka, jeho oddělení a jejich práce; krátce o POWER BI a změny v Google Data Studio (11:54)

Jaká nejčastější věc v reportingu zajímá klienty? Nový reporting z POWER BI; klíčová slova; Linkbuilding, Crawling a Indexing v reportu z POWER BI (8:59)

Ukázkový Demo Dashboard v Google Data Studio (GDS); univerzální konektor pro GDS a jeho ukázka společně s Demo Dashboardem (8:01)

Collabim API – co je API? Technická dokumentace pro API; Collabim widget (4:36)

Základní návod pro práci v POWER BI; analýza SERPu v POWER BI (17:03)

Ověření znalostí 6

TASTE Collabim 7 – Sémantika/struktura webu a její důležitost, prozkoumávání access logu a reindexace vašich stránek

Úvodní slovo a představení Martina Žatkoviče; povídání o jeho práci a o jeho pomoci klientům se sémantikou webu; práce s access logy a problémy s indexací (11:55)

Co je sémantika/struktura webu? Zdrojový kód stránky; co jsou strukturovaná data? Meta description – jak je důležitý? Meta keywords – k čemu slouží? (12:16)

Sémantika kódu; nástroj „Získávač slov v Collabimu“ – jak Vám může pomoci? ALT (8:36)

Struktura textu; nástroj pro analyzování textu na webu; Access log – „Prozkoumávač acces logu“ v Collabimu; analyzování velkých acces logů (12:21)

Access log – co v něm lze nalézt? Jak dát vědět „botům“ od vyhledávačů, aby znovu prošly stránky (GSC)? Collabim nástroj – hromadná reindexace na Seznamu (8:32)

Ověření znalostí 7

TASTE Collabim 8 – Další šikovné nástroje v Collabimu

Sekce „Nástroje“; bookmarklety – jak pro kontrolu indexace, tak pro Svatý grál a linkbuilding; data z Alexy a rychlý průzkum konkurence (8:28)

Simulátory vyhledávačů a optimalizace CTR; exporty a importy; hromadné doštítkování slov v Collabimu a klasifikace (11:46)

Hromadné vymazání štítků v Collabim aplikaci – jak na to ? Sledování PPC v jakékoliv zemi (9:25)

Ověření znalostí 8

Často kladené otázky

Kdy se kurz Taste Collabim koná?

To je na něm to nejlepší. Začíná i končí kdykoliv vy chcete. Protože je kompletně on-line, můžete se k němu neustále vracet. Navíc si jako na klasickém školení nemusíte dělat poznámky. Ke každé lekci dostanete navíc kompletní přednáškové podklady i další pracovní sešity a tabulky.

Co když se mi kurz nebude líbit a zjistím že není pro mne?

Pokud do 30 dní od zakoupení tréninku a jeho kompletním shlédnutí usoudíte, že chcete vrátit peníze, dejte nám vědět. Obratem refundujeme.

Není kurz jen promo reklamou na Collabim?

Celý kurz jsme pojali co nejvíce nezávislý na Collabimu tak, aby bylo možné poznatky z něj uplatňovat za pomoci různých nástrojů, většiny zdarma. Cílem kurzu je naučit vás prakticky SEO provozovat a mít z něj reálné výsledky. Jen tak v konečném důsledku můžete ocenit přínos nástrojů jako je třeba Collabim. Collabim neposkytuje placené konzultace ani analýzy, není tedy jeho záměrem vám prodávat poradenství za hodinové sazby. 

Tuto otázku nejlépe vystihuje tato zpětná vazba:

“Já vím, že to neděláte jako promo na Collabim, ale na druhou stranu by se vám do 60 minut vešlo ještě další příklady s Collabimem ;)”

Je tento kurz spíše pro začátečníky nebo už musím mít něco v SEO za sebou?

Tento kurz jsme připravovali primárně pro majitele firem a začínající podnikatele se zájem o SEO problematiku. Jediné co je třeba umět je zapnout počítač a ovládat e-mail. V rámci kurzu se však i tak dostaneme k tématům, kde jsme se i my něco přiučili.

30 dní záruka na vrácení peněz!

Pokud s kurzem nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze! Bez řečí.

Začněte dnes.

97 Kč bez DPH

Kurz Taste Collabim

Kontakt Ochrana osobních údajů

© 2023 Collabim s.r.o.