Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google doporučuje si udržovat dlouhodobě stejné URL stránky

Pokud už jste někdy museli řešit změnu URL stránek, určitě více, že z pohledu SEO je změna URL děsivá věc. Pokud je možnost se tomuto vyhnout, většina lidí tvrdí, že se tomu snaží vyhnout.

John Mueller z Google řekl na Twitteru v překladu „Opravdu bych doporučil zachování stejných adres URL z dlouhodobého hlediska.“

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Je tedy vidět, že i z pohledu Google, je zachování stejných URL adres lepší možností

Pokud tedy již změnu URL adresy musíte provést, Google by se s tím měl vypořádat za předpokladu, že správně nastavíte přesměrování (více si můžete přečíst v našem článku o přesměrování stránek )

Otázkou je, proč se obtěžovat přesměrováním, když nemusíte? Zachování stejné adresy URL, vyžaduje stejné úsilí jako nastavení přesměrování, kolikrát i méně.

Pokud tedy vytváříte web, či přidáváte stránku na již vytvořený web, je dobré vytvořit takovou URL adresu, abyste se do budoucna vyhnul potřebě tuto stránku nakonec přesměrovávat někam jinam.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit