Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak rozlišit v Google Analytics kliknutí na Google Moje firma od přímé návštěvnosti?

Věděli jste, že pokud se uživatelé dostanou na vaše stránky z výsledků vyhledávání skrze Google Moje firma, může se tato návštěvnost v Google Analytics zobrazit v “direct” (přímé návštěvnosti) nikoliv v “organic search”?

Jak tento problém vyřešit popisuje ve svém článku Greg Gifford.

Are you getting credit for all of your organic visits from GMB?

Komplexního průvodce fungováním nástroje Google Moje firma naleznete v článku Google Moje firma: návod, rady, tipy, přihlášení a registrace.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Nejaktuálnější a podrobný přehled platformy Google Analytics 4 neboli GA4 naleznete v našem článku Google Analytics 4 (GA4): Kompletní průvodce a návod pro rok 2023.

 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit