S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Využití Google Analytics s Collabimem

Data o klíčových slovech na projektu si můžete obohatit také o data z Google Analytics. Díky tomu zjistíte pro každé klíčové slovo počet návštěv, transakcí, míru okamžitého opuštění, konverzní poměr a počet stránek na jednu návštěvu.

Příklad zobrazení sloupečků v Collabimu
Příklad zobrazení sloupečků v Collabimu

Jak si propojit Google Analytics a Collabim zjistíte na naší nápovědě zde.

Díky propojení můžete na první vidět:

  • která slova vám přináší zajímavou návštěvnost.
  • která slova mají vysokou míru okamžitého opuštění, takže by bylo dobré zkontrolovat kvalitu vstupní stránky.
  • která slova mají nevhodnou vstupní stránku.

Důležité upozornění – je nutné dát pozor kvůli tomu, že již několik let Google nedává informaci o klíčových slovech přímo do Google Analytics, jak to stále dělá Seznam. Tudíž v Collabimu (stejně jako v Google Analytics) neuvidíte přesná čísla, jedná se spíše o zobrazení trendových dat.

Pokud by vás problematika klíčových slov v Google Analytics více zajímala, vyhledejte si více informací o tématu „not provided„.

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit